Για την Ελλάδα – Μέχρι την Νίκη!

Eδώ ο κόσμος καίγεται και ακόμα κάποιοι ασχολούνται με την δήθεν σχέση μας με «ναζί» κτλ! Δεν κουράστηκαν πια; Ζούμε στο 2012 και στην ΕΛΛΑΔΑ!!!! Πιστεύουμε στον Λαϊκό Εθνικισμό και θέλουμε να ανατείλει μια νέα Χρυσή Αυγή για τον Ελληνισμό! Αν νομίζουν ότι με τατουάζ και «προσαγωγές» θα ανακόψουν το ποτάμι που έχει ήδη φουσκώσει κάνουν τεράστιο λάθος!
Εγώ δηλώνω ότι :
ΟΣΟ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΜΟΥ ΘΑ ΠΑΛΕΨΩ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΡΑΝΙΔΑ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ!

ΖΗΤΩ Η ΝΙΚΗ!
ΖΗΤΩ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!
ΖΗΤΩ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ!

One thought on “Για την Ελλάδα – Μέχρι την Νίκη!

Σχολιάστε

